A l'hora de
presentar una activitat als alumnes, cal tenir present les dificultats que se
li poden presentar i adequar l'enunciat i tasques de l'activitat a l'edat de
l'alumnat.
Per tal
d'aconseguir l'esmentat anteriorment, hem de resoldre nosaltres mateixos
prèviament l'activitat que volem presentar a l'aula, detectant d'una manera més
òptima de dur-la a terme i tenint la oportunitat de preveure les possibles
dificultats amb les que els alumnes es poden trobar.
A continuació,
es presenta el resultat d'una activitat que consistia en traslladar en un full
de paper una fotografia feta en vista d'ocell, on vam poder apreciar que, de
vegades, és més difícil del que pensem traspassar una imatge a un altre paper.
És a dir, vam poder veure com, en alguna ocasió, podem posar una activitat als
alumnes que ens pot resultar complicada fins i tot a nosaltres.
La fotografia és la següent:
I aquests van ser els nostres resultats:
Considerem que aquesta activitat requereix un treball d’abstracció
i és interessant per treballar l’escala des de
quatre procediments:
El primer consisteix en orientar-se, saber identificar on son els punts cardinals a la fotografia, després s’ha d’explorar i descriure el que veuen a la fotografia per tal de plasmar-ho en un altre paper posteriorment. En tercer lloc han d’observar per poder ubicar els diferents elements de la foto i, finalment, han de representar tot això en un altre full.
El primer consisteix en orientar-se, saber identificar on son els punts cardinals a la fotografia, després s’ha d’explorar i descriure el que veuen a la fotografia per tal de plasmar-ho en un altre paper posteriorment. En tercer lloc han d’observar per poder ubicar els diferents elements de la foto i, finalment, han de representar tot això en un altre full.
Laura Casado, Ester
Fernández i Natalia Gaona
No hay comentarios:
Publicar un comentario